before i lose my style

Apr 15

(Source: lowinterest)

unimpressed2chainz:

'anti-blackness is being used to derail some great conversations' yo, derail my entire asshole and stop talking

[video]

Apr 14

[video]

boundtothewater:

also amy chozick’s twitter is so self-satisfied about the whole interview and it’s like LISTEN KELIS DESERVES RESPECT FROM THE INTERVIEWER AND YOU FAILED SO HORRIBLY AT THAT JOB and her link is like 

 Apr 11

Sometimes subjects love to banter in the and other times, not so much.

UGH UGH UGH UGH UGH STOP IT AMY 

lmao that she turned in that copy and has the gall/lack of self-awareness to be like “i’m the victim here”

“I don’t know what Paul Newman’s situation is, but I make sauce.” —

Kelis, in the NYT having no time for the interviewer. (via glossylalia)

Hearts in my eyes.

Your ex-husband, the rapper Nas, put your wedding dress on his album cover. Why did he still have the dress?It’s not even the dress. The joke behind that is that it’s the slip to the petticoat to my dress. I think when I moved out I just left it. That’s all he had, poor thing.

(via sexartandpolitics)

oh my god this whole interview is so condescending and gross and kelis is so great and so fucking done in her responses and this is why you don’t get a Political Reporter from the WSJ to interview Kelis.

(via boundtothewater)

lots of music writers i wouldn’t trust any more than her to interview kelis

(via boundtothewater)

[video]

gotta say the Theon chapters suffer most in translation to television

scaredystark:

arthurfemmedragon:


rev-enant:

anddancewithourheartsonfire:

coollikerinthetardis:

jordansjourneyto130:

This is the greatest thing I have ever seen. People do not understand that mental illnesses, such as depression, are actual chemical imbalances in your body. They are not brought on by choice. My dad was diagnosed with depression. He was so ashamed of it that he hid it from me and my brothers. A month later, he killed himself. The stigma that comes with mental illness made my Dad embarrassed to talk to his own kids about this problem because he felt like less of a man.
Erase the stigma. The more we talk about mental illness, the less likely it will end in suicide.

Please reblog.

I can’t even express how much i love this, and I wish everyone at my school could see this. because I am so tired of being judged for something i can’t control.

this is simply amazing.


ok so i usually just ignore the ignorant bs i see on the blogs of people who follow me (i assume all of you will figure your shit out eventually or go away), but this is kind of personal.
i’m mentally ill. yeah, we get this shit. but you know who also gets blamed for being ill? PHYSICALLY ILL PEOPLE. specifically, PEOPLE WITH CANCER.
my dad died of cancer last june. he used a wheelchair for the last few years, so he was constantly getting ableist bullshit — people sent him health articles telling him to eat different things, think positively, take up meditation, “just try” walking when he could, interrogating him as to why he needed a cane/wheelchair some days and not others, telling him that [insert thing] is a CANCER CURE!!, etc, etc, etc. 
it was draining and horrible and we ended up talking over this shit a lot because the bs people tell me about “just willing myself not to freak out”? is the exact same bs people told him about “just willing himself not to be ill.” he actually got it worse.
stop erasing the ableism that physically disabled & ill people face in some fucked up attempt to prop up people like me. i do not appreciate it.

i want to redact all that fucked-up shit up there but i want people to see how shitty it is
it’s just another, more acceptable form of inspiration porn
cripples aren’t here to make you feel better about your mental illness
my physical disability isn’t here to be pointed at so you can say “but she’s sick and nobody cares (hahaha oh  god i wish people were as accepting of physical disabilities as the internet seems to think, then i wouldn’t end up going places that don’t build bathrooms i can use) so obvs nobody should care that i’m sick!”
being sick sucks
nondisabled people hate sick people, regardless of where the sickness is located
stop pretending that ableism against the physically disabled is dead

scaredystark:

arthurfemmedragon:

rev-enant:

anddancewithourheartsonfire:

coollikerinthetardis:

jordansjourneyto130:

This is the greatest thing I have ever seen. People do not understand that mental illnesses, such as depression, are actual chemical imbalances in your body. They are not brought on by choice. My dad was diagnosed with depression. He was so ashamed of it that he hid it from me and my brothers. A month later, he killed himself. The stigma that comes with mental illness made my Dad embarrassed to talk to his own kids about this problem because he felt like less of a man.

Erase the stigma. The more we talk about mental illness, the less likely it will end in suicide.

Please reblog.

I can’t even express how much i love this, and I wish everyone at my school could see this. because I am so tired of being judged for something i can’t control.

this is simply amazing.

ok so i usually just ignore the ignorant bs i see on the blogs of people who follow me (i assume all of you will figure your shit out eventually or go away), but this is kind of personal.

i’m mentally ill. yeah, we get this shit. but you know who also gets blamed for being ill? PHYSICALLY ILL PEOPLE. specifically, PEOPLE WITH CANCER.

my dad died of cancer last june. he used a wheelchair for the last few years, so he was constantly getting ableist bullshit — people sent him health articles telling him to eat different things, think positively, take up meditation, “just try” walking when he could, interrogating him as to why he needed a cane/wheelchair some days and not others, telling him that [insert thing] is a CANCER CURE!!, etc, etc, etc. 

it was draining and horrible and we ended up talking over this shit a lot because the bs people tell me about “just willing myself not to freak out”? is the exact same bs people told him about “just willing himself not to be ill.” he actually got it worse.

stop erasing the ableism that physically disabled & ill people face in some fucked up attempt to prop up people like me. i do not appreciate it.

i want to redact all that fucked-up shit up there but i want people to see how shitty it is

it’s just another, more acceptable form of inspiration porn

cripples aren’t here to make you feel better about your mental illness

my physical disability isn’t here to be pointed at so you can say “but she’s sick and nobody cares (hahaha oh  god i wish people were as accepting of physical disabilities as the internet seems to think, then i wouldn’t end up going places that don’t build bathrooms i can use) so obvs nobody should care that i’m sick!”

being sick sucks

nondisabled people hate sick people, regardless of where the sickness is located

stop pretending that ableism against the physically disabled is dead

(Source: losingthe-war)

“Bush paints because Bush can do anything. Every American dream, Bush got—an Ivy League education, running his own sports team, even the presidency. When each dream ended in failure, he grinned and moved on. Bush’s paintings are one more way of turning away from the past” — George Bush’s Paintings Aren’t Funny - Molly Crabapple - POLITICO Magazine (via nathanjurgenson)

(via durgapolashi)